2 Kasım 2011 Çarşamba

Dijital baskı çalışmam..










            yeni keşfim..!!
            t-shirtlerime baskı yaptırmak istiyordum ve sonunda daha da fazlasını yapabileceğim bir yer buldum..öncelikle ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ediyorum..
            baskıda sınır tanımıyorlar,kumaş pamuklu ve polyester olduğu sürece istediğim her baskıyı yaptırabilecek olmam heyecan verici..:)
            hava alabilen organik dijital baskı oluşu kulağa hoş geliyor..
            istediğiniz baskıyı istediğiniz kıyafete bizzat ben yaptıracağım..bana e-mail atmanız yeterli..
            baskı modellerini zaman zaman blog'umda paylaşacağım..
            dijital baskı ile ilgili detaylı bilgi almak için ;
            0212 644 70 59 numaralı telefondan Hakan Bey'le görüşmeniz yeterli..Firma Merter'de..
            beden M
            60 TL
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder